תשובה אחת
ואי אני מזה לא זוכר גם לא ניגנתי כמה שנים
אבל תנסי לשים שרף ותנסי לא ללחוץ יותר מידי חזק על המיתרים עם הקשת
זוכר שתמיד אמרו לי להחליק אתזה כמה שיותר עדין כדי שיצא צליל עדין ולא מקורטע
אבל תנסי לשים שרף ותנסי לא ללחוץ יותר מידי חזק על המיתרים עם הקשת
זוכר שתמיד אמרו לי להחליק אתזה כמה שיותר עדין כדי שיצא צליל עדין ולא מקורטע
באותו הנושא: