5 תשובות
מה אכפת לי שינגנו
לא הכי חושבת על זה אבל כינור זה כלי ככ יפה וזה נראה די קשה לנגן בו (או שאני סתם סתומה) אז אפשר להגיד שאני רואה אותם כמוכשרים
כאלה שמנגנים בכינור בקטע רציני הם ממש מוכשרים וזה גם יפה רצח כשבאמת יודעים מה הם עושים
בואי דואט את על כינור אני על פסנתר נעשה להקה
שואל השאלה:
^יאללה. כן. אני בעד
^יאללה. כן. אני בעד
באותו הנושא: