17 תשובות
בגלל השירים, בגלל הסרט או בגלל שהוא מת?
שירים הגיוני
סרט הגיוני
מת הגיוני רק אם היא עדיין תקועה בשנות ה90
בכל מקרה באמת זה עצוב שהוא מת כי הוא אגדה
זה הגיוני
רק תלויי מי את
אוי אני מזדהה עם חברה שלך
הגיוני מאוד
תגידי לחברה שלך שאני מזדהה איתה
אני ממש אשמח להכיר את חברה שלך
אם היא מעוניינת
שואל השאלה:
אבל את החברה הזאת
אנונימית
שואל השאלה:
כן חח הדר זו את
אנונימית
זו יעל?
דגן?
מעיין?
הדר גילו את הסטיפס שלך נשמה
אני אומרת לך שיש פה סטוקרים שלי
חחח אני מתה
ישר חשבתי על הדר
חחח אני מת
עכשיו זה יגיע לכולם דיי