22 תשובות
בטח שזה הגיוני
הכי הגיוני בעולם
הכי הגיוני בעולם
כן אבל כאילו עבר הרבה זמן מאז המוות שלו
זה הגיוני אבל יש שלב שצריך להמשיך הלאה
זה הגיוני אבל יש שלב שצריך להמשיך הלאה
שואל השאלה:
אבל לפעמים אני נזכרת וקשה לי
אבל לפעמים אני נזכרת וקשה לי
בטח נקשרת אליו!
אני יכולה להבין אותך גם אני ממש עצובה בגלל זה, מעריצה אותו מאז שאני מכירה את עצמי❤
אני יכולה להבין אותך גם אני ממש עצובה בגלל זה, מעריצה אותו מאז שאני מכירה את עצמי❤
זה מוזר, ואני אומר את זה בתור אחד שאוהב אותו.
שואל השאלה:
למה מוזר?
למה מוזר?
^ כי למרות שהמוות שלו טראגי ועצוב, זה קרה לפני 30 שנה, מניח שהרבה לפני שנולדת. מילא הוא היה מת לא מזמן. אבל זה הגיוני, את יכולה לבכות ממה שאת רוצה.
ברור שזה הגיוני אני בוכה על המוות של קורט וכמעט כל יום אני חושבת על זה
^גם זה מוזר.
עוד פעם, גם המוות של קורט קוביין הוא טראגי ועצוב, אבל זה מוזר לבכות על מוות של אנשים שמתו לפני שנולדת.
עוד פעם, גם המוות של קורט קוביין הוא טראגי ועצוב, אבל זה מוזר לבכות על מוות של אנשים שמתו לפני שנולדת.
ברור לי זה לא שאני בוכה על המוות אני בוכה על זה שלא זכיתי לשמוע אותו שר בלייב ושלא הייתי בתקופה של נירוונה
בכיתי על המוןת של אביצ'י במשך שעות, בסופו של דבר גם קעקעתי את הסמל שלו, זה לגיטימי לגמרי
כן
זה באמת מאוד כואב
זה באמת מאוד כואב
לא. הוא אפס.
ברור שזה הגיוני
הוא ליטרלי מת + היה לו שפם
שואל השאלה:
אוקיי, בגלל זה אני בוכה זה בדיוק מה שכתבתי
ואתה אשכרה שופט מישהו על שפם?
אוקיי, בגלל זה אני בוכה זה בדיוק מה שכתבתי
ואתה אשכרה שופט מישהו על שפם?
שואל השאלה:
מה אפס בו? הבן אדם היה מדהים
מה אפס בו? הבן אדם היה מדהים
מאד הגיוני
נגיוני
^מסכימה ומחזקת-
^מה-
^^ אה אז בגלל שהוא מת הוא אפס? בגלל שיש לו שפם הוא אפס?
הגיוני. מאוד הגיוני.
הגיוני. מאוד הגיוני.
באותו הנושא: