20 תשובות
חשוב לי שכל מי שבימין יצא ויצביע כן! כי זה מה שימנע שוב בחירות.
לרוב מה שקורה הוא שהשמאל יוצא להצביע כמעט במאה אחוזים בעוד בימין יש איזה 3 מנדטים שבקבוע לא מצביעים או שמים פתק לבן וכאלה.. אם כל ה3 מנדטים האלה יצאו להצביע לא היו שוב בחירות ולכן לא אכפת לי למי יצביעו.. העיקר שילך לימין.
מצביעים! חובה!
וכדאי לשמאל, רצוי, מאוד.
בעזרת השם יתברך(חח), לא תחזור!
שואל השאלה:
שמאל לא כדאי אלא אם כן לדעתך הכלכלה לאחרונה השתפרה , והפיגועים זה סתם.
אנונימי
הכלכלה דפוקה בעיקר בזכות ביבי, ב12 שנים שהוא ישב.
המטרה היחיד שלו הייתה, ועדיין, "להשקות" את המצביעים שלו. שברור לכולנו מאילו אוכלוסיות מגיעים הרוב.
מה זה הפיגועים זה סתם? רק השמאל יעצור את הפיגועים יקירתי.
שואל השאלה:
נשמה בשנה האחרונה מצב הדרדר .... משמועתית כמו שלא הדרדר לא בקורונה ולא במשברי הכלכלה העולמיים בעשורים האחרונים. השמאל יעצור את הפיגועים בלשלם לערבים
אנונימי
השמאל יעצור את הפיגועים בלהפסיק את הכיבוש ולהפרד מהפלסטינים סוף סוף. את יודעת כמה מיליארדים ישראל העבירה לחמאס בחסות ביבי?
מצביעה ללפיד או לגנץ ואני בעד שכמה שיותר יצביעו לגוש שנגד ביבי , כי ממשלה של ביבי ובן גביר תהיה אסון למדינה
אבל אני מאמינה שזה די אבוד מראש בכל מקום רואים רק תומכים שלהם והם ינצחו בגדול לצערי ההצבעה שלי או של המשפחה שלי לא תמנע את זה
אנונימית
שואל השאלה:
כמה? והשמאל יפסיק את הכיבוש רגע רגע אני מעדכן את הגלות
אנונימי
כל המצב שהמדינה נמצאת בו כרגע זה כי לביבי ולכל המפלגה שלו אכפת נטו מהתחת של ביבי. לא מהמדינה עצמה. שנים של הזנחה.
^^
השמאל יצא מהגדה, יפסיק את הכיבוש, יפריד את ישראל מהרשות.
שואל השאלה:
על איזה הזנחה את מדברת השמאל דופק את הכלכלה את הביטחון את התחבורה
את הדיפולומטיה כולם מה שביבי בנה.
איזה כיבוש? והערבים רוצים את כל השטח אם אתם לא מאמינים להם המצב חמור
אנונימי
^^
שמע אתה בור. הייתי סותרת אותך אבל זה נראה כמו בזבוז זמן.
יום נעים.
שואל השאלה:
א. אני בן זה מוזר שלא שמת לב.
ב. את לא יכולה לסתור עובדות
ג. לקרוא בור לאדם לא הופך אותך ליותר צודקת
אנונימי
^
מחילה,
שום סתירת עובדות. ביבי הוא זה שהשקה את עזה(חמאס) בכספים, ביבי הוא זה שהשקה את האוכלוסייה המזרחית שמצביעה לו בכספים כל השנים האלה.
ושוב אני יכולה להמשיך לכתוב כאן מגילות אבל זה סתם בזבוז זמן. יום נעים כפי שציינתי.
שואל השאלה:
מה הבעיה להשקות את המזרחים בכסף.
ולגביי חמאס לפיד נותן יותר
אנונימי
לפיד לא השקה את החמאס במיליארדי דולרים.
לגבי השקיית המזרחים, זה כי הוא יודע שבלי זה יש לו מנדט וחצי.
שואל השאלה:
מה הבעיה בלהשקות את המזרחים אבל
לגביי חמאס איזה מליארדים באמת ? תביאי ראיות
אנונימי