8 תשובות
זה פחות כואב כן. עם הזמן מתרגלים לזה.
כן האצבעות מתרגלות
כבר אחרי חצי שנה לא כאב לי. אבל מה זאת אומרת דם
שואל השאלה:
הוא מנגן רוק כבד אז כאילו נראה לי בגלל כל המהירויות וזה
הוא מנגן רוק כבד אז כאילו נראה לי בגלל כל המהירויות וזה
אנונימית
כן זה לוקח כמה זמן עד שמםסיק לכאוב באצבעות הן צריכות להיתרגל עם הזמן
היד שלו עם דם בגלל שהוא נחתך מהמייתרים
כןכן זה עובר
עם הזמן מתרגלים אבל בעיקרון לא אמור לצאת דם הריי לא מנגנים בליי הכפתור הזה (שכחתי מה השם..)
בכל מקרה אם יש לך ציפורניים ואת מנגנת עדיף שתגזרי למה יכאב לך מאוד
בכל מקרה אם יש לך ציפורניים ואת מנגנת עדיף שתגזרי למה יכאב לך מאוד
באותו הנושא: