15 תשובות
שתיהם באותה מידה
אני מסתפק בבחורה נושמת
גם תנשמת זה סבבה
גם תנשמת זה סבבה
שואל השאלה:
היי אולי תוסיפו מה המין שלכם גם ,
היי אולי תוסיפו מה המין שלכם גם ,
אני לסבית אז בנות
בחורה (אני סטרייטית אבל כן)
בחורה
בחורה כי אני סטרייט
גבר זה יותר סקסי כי הוא מתגלה כרגיש
אנונימית
לדעתי גם וגם, בתור בחורה שמנגנת אין מדהים יותר מלראות בחורה שמנגנת, ואין מושך כמו גבר מנגן אז זה הולך לשניהם (וזה מגיע מבחורה סטיירטית.)
בחורה
אנונימית
בחורה שמנגנת בגיטרה
עריכה לבקשתך לול, אני נקבה
עריכה לבקשתך לול, אני נקבה
שניהם כלכך
ואללה שניהם באותה מידה
גם וגם
אני בת, ביסקסאולית וגם וגם
באותו הנושא: