10 תשובות
שואל השאלה:
אבל לפי מה שהבנתי כששולחים לאילוף ולא מאלפים לבד זה בדרך כלל בשיטות אלימות מאוד והכלב מפחד
אני לא רוצה שהיא תסבול
אנונימית
תדברי עם אבא שלץ
תדברי עם המאלף ותקדימו תרופה למכה
תאמת אני הייתי מפחדת שרק אם הייתי חושבת על לב הייתי בוכה אז אמא שלי קנתה לנו כלבה קטנה שאני אתרגל והיום היא כבר 4 שנים איתנו הכלבה שלנו.
תגידי לאח שלך שהכלבה לא עושה כלום ותקרבי אותו לאט לאט שילטף ואת הוא יעשה עוד פעם לבד ואז הוא כבר יתרגל ככה אני הייתי ועכשיו אני מאוהבת בה ולא שלחנו אותה לאימוץ אם שולחים לאימוץ כלב הוא נהיה רובוטי הוא עושה מה שאומרים לו והוא לא נותן אהבה ככה אני לפחות הבנתי.
בואי אליי אני יאלף לך אותה חינם

תקשיבי יש סרטוני אילוף ביוטיוב
בזכותם אני גרמתי לכלבה שלי לתת יד
לעשות ארצה זה אני לימדתי לבד
היא גם נותנת לי כיף
גם לימדתי איתה להפסיק לנשוך
תמיד שהיא נושכת תבדקי איזה מילה היא מפסיקה למשל שלי שאני אומר לה אאאאה
היא מפסיקה ומלקקת אוצי או שוכבת ומסתכלת עליי וכאילו מבינה שאסור
שואל השאלה:
^וואי יש לך קישור לסרטונים שלמדת מהם?
כי מצאתי המוןצואני לא סגורה על מה הכי עדיף
אנונימית
חייב לשלוח אותנ לאילוף , תדברי עם אמא שלך ותסבירי לה כמה שהיא חשובה לך ושהיא עוד כורה ולאט לאט עם האילוצים היא תרגע יותר, תזכרי גם שלגורים יש יותר מרץ מכלב בוגר (:
(אשמח אם תשלחי )
חייבים לשלוח אותה לאילוף דחוף.
היא עוד קטנה אבל שהיא תגדל זו תהפוך לבעיה גדולה מאוד.
אילוף אם את לא רוצה לאבד אותה. יש שיטות לאילוף, פשוט תמצאי אחת שלא אלימה כלפי הכלבה
אה כן אם אני אמצע עכשיו ברור