8 תשובות
הם לא יכולים לעשות כלום כל עוד היא לא תקפה אף אחד
שיפחדו
אין שום עילה להמית אוצה כל עוד לא תקפה או הראתה התנהגות מסוכנת
אין שום עילה להמית אוצה כל עוד לא תקפה או הראתה התנהגות מסוכנת
שואל השאלה:
כן בנתיים קיבלנו קנס עליה ואיום שאם עוד פעם מתלוננים יקחו אותה היא מפחדת מהצל של עצמה!!!!
כן בנתיים קיבלנו קנס עליה ואיום שאם עוד פעם מתלוננים יקחו אותה היא מפחדת מהצל של עצמה!!!!
אנונימית
תלכי בבקשה לשכנים ותסבירי להם את המצב, תדברי איתם מלב אל לב, שיכולים לקחת אותה וגם לעשות לה המתה ושהיא כל החיים שלכם
ושהיא לא תוקפת אף אחד היא כלבה טובה
תדברי איתם מלב אל לב, הכי דוגרי שיש
זה מה שאני הייתי עושה.
ושהיא לא תוקפת אף אחד היא כלבה טובה
תדברי איתם מלב אל לב, הכי דוגרי שיש
זה מה שאני הייתי עושה.
שואל השאלה:
הם מנסים לגרום שימותו אותה זה הקטע ... ניסינו זה הדבר הראשון הם ירגעו רק שהיא תמות
הם מנסים לגרום שימותו אותה זה הקטע ... ניסינו זה הדבר הראשון הם ירגעו רק שהיא תמות
אנונימית
מה יש להתלונן בדיוק? שיפחדו, אין לך מה לעשות עם זה
תגידי להם שאסור לפחד מהפחד
תגידי להם שאסור לפחד מהפחד
מה זו השטות הזו נתנו לך קנס? תערערי דחוף. קנסות מביאים על עבירות של החוק, זה שהם מפחדים ממנה לא נותן לגיטימציה לתת לכם קנס.
על מה נתנו לה קנס? לא נותנים סתם ככה קנסות לבעלי כלבים היא הייתה משוחררת? היא נבחה עשתה מלא רעש בזמן הלילה או בכלל? היא עשתה בחוץ צריכים בדיוק תפסו אותכם ולא ניקתם? על הדברים האלה אפשר לתת קנסות לתת סתם ככה קנס כי פוחדים ממנה אין דבר כזה תנסו לערער על הקנס
כל עוד הכלבה לא תקפה אף אחד ולא עשתה שום דבר לא בסדר לא יכולים לקחת לכם אותה ובדרך שלא להרדים אותה
כל עוד הכלבה לא תקפה אף אחד ולא עשתה שום דבר לא בסדר לא יכולים לקחת לכם אותה ובדרך שלא להרדים אותה
אנונימית
באותו הנושא: