4 תשובות
מה פדיחה בזה
כמות הפעמים שרצתי אחרי אוטובוס זאת כמות פעמים לא נורמלית, כולם עושים את זה ולאף אחד לא אכפת אם רצת או לא ואם הספקת או לא ואם יש לך מקום לשבת או לא.
אז אל תחשבי שכל כך אכפת לכל שאר האנשים שעוד בקושי התעוררו
חחח עכשיו ראיתי מישהי רצה אחרי אוטובוס ואני יכולה להבטיח לך שלא אכפת לי ואף אחד לא שם לב
גם אם כולם הסתכלו את לא תראי אף אחד מהם שוב
מבטיחה לך שלא אכפת להם
אם זה משפר לך את המצב רוח תמיד תזכרי שאני נפלתי לשירותים כימיים מול כל הגדוד בצופים בטיול של 4 ימים על היום הראשון והייתי צריכה להישאר במשך כל הטיול
אל תדאגי הכל טוב, אף אחד לא יזכור לך את זה. זה אוטובוס מלא באנשים זרים שהמטרה שלהם היא בדיוק כמו שלך לא לראות פדיחות של אנשים ולצחוק על אנשים