51 תשובות
נפלתי בגלל האוטובוס
עד היום יש לי צלקת
אנונימית
מישהו זר נרדם על הכתף שלי..
הטרידו אותי באוטובוס.
התבלבלתי בין מישהי שאני לא מכירה לבין חברה שלי פשוט התחלתי לדבר איתה כאילו שהיא החברה הכי טובה שלי ואז היא הסתובבה וכל כך התביישתי 0.0
כל האוטובוס הסתכל עלי בצורה ממש מוזרה וממש לא הבנתי למה 0-0
נפלתי על הפנים בזמן שחיפשתי מקום לשבת.. אוטובוס מלא אנשים..
לא ידעתי איפה לרדת אז שאלתי את הנהג אם הוא יכול להגיד והוא צרח את זה
חברה שלי הייתה איתי באוטובוס ונתנה לי כאפה לראש החזרתי לה ואותו אחת היא לא הייתה חברה שלי והיא הייתה עם שיער שחור כמוה. אל תשאלו איך זה הסתיים:(
היה אוטובוס מפוצץ רצח אבל ונסעתי עם אח שלי וכשהיינו צריכים לרדת כל כך הרבה אנשים ירדו והכל היה בלגן ולפני שהגענו לדלת הוא התחיל לסגור ואח שלי פשוט התחיל לצרוח כמו פסיכי ולבכות וכולם הסתכלו חח היה מביך
נשענתי על חזה של מישהי והיא דחפה אותי על הנהג... ירדתי מהאוטובוס ישר
אנונימי
אני אף פעם לא יושבת באוטובוס.. אני נותנת למבוגרים ממני לשבת והייתה מישהי שישבה מאחורי, וברגע שהאוטובוס התחיל לנסוע עפתי אחורה ודרכתי לה על הרגל וכמעט התיישבתי עליה והיא התחילה לצעוק עלי באוטובוס וניסיתי להסביר לה שזה לא בכוונה אבל היא הייתה בשלה וצעקה עלי מול כולם..
נפלתי מהכיסא האחרון באמצע על איזה מישהו חתיך והוא תפס אותי מסכן חח
עד משהו הנהג סגר תדלת של האוטובוס על התיק שלי וחצי ממני היה בחוץ
אני וחברה שלי ישבנו במושבים מאחורי הנהג והיה מולנו לוח פלסטיק שמפריד בין הנהג לנוסעים מאחור, מפה לשם הנהג עצר בפתאומיות ומצאתי את הפנים שלי דבוקות ללוח.
הזבל הזה צחק עלי ביחד עם חצי מהנוסעים.
-הייתי עם חברה ומישהו ממש חמוד התחיל איתי.. וחברה שלי התחילה לצעוק בכל האוטובוס שנמאס לה שמתחילים איתי כשאנחנו ביחד..
זה היה הדבר הכי דפוק ששמעתי ממישהי אי פעם..
-ישבתי ליד מישהו שכל הזמן ניסה לשים עלי ידיים ואז הוא פשוט החליט שהוא נוגע לי בחזה...
-אני וחברה נסענו באוטובוס ואז ראיתי ילד שלא דיברתי איתו מלא זמן ואני כזה מנסה להסתתר והיא צועקת את השם שלי ומתחילה לעשות שטויות ואני כזה -_-
-נסעתי לחברה וישב ממולי מישהו חתיך והוא חייך אלי וזה ואז הוא התחיל להטריד אותי אז הסתובבתי לאיזה מישהו שהיה מאחוריי... נראה בן 17 (אני 14), התיישבתי לידו וחיבקתי אותו ואני כזה לוחשת לו פליז תעזור לי... זה היה דפוק ופדחני אבל הוא עזב אותי..
וואי יש לי עוד מלא שטויות כאלה...
חתולה קסומה
הייתי באוטובוס עם חברות וסיפרתי להן שהייתי עם שמלה והשמלה עפה לי ברוח והייתי בלי מכנס מתחת ואז קלטתי ששני חתיכים מסתכלים עלי ומקשיבים.

הייתי במקדימה של האוטובוס עם חברות והנהג עצר בפתאומיות ונמרחתי על הפלסטיק הזה שיש במושב הקדמי ביותר ואז קמתי כדי לתת לאחת מהחברות שלי לצאת ולרדת (החזתי בפלסטיק ) ואז אחרי שהיא ירדה הוא מהר לחץ על הכז ועפתי על הפלסטיק מהצד השני (מאיפה שעולים לאוטובוס ואני וחברה שלי בכינו מרוב צחוק
איזה יושהו התחיל לעשות לי פרצופים זה היה מטריד
פתחתי סנאפצאט והפלאפון שלי היה על הכי חזק ואז מישהי צרחה בסנאפ וכולם יסתכלו חשבו שאני משוגעת.^

אני וחברות שלי פינינו מקום למישהי מבוגרת ואז שעמדנו נפלנו כמו דומינו אחת על השניה ואיזה זקן הצביע עלינו וצחק וכמה ילדים שהיו צחקו-_-
נפלתי איזה ילד ששונא אותי ויצא מצב שפשוט ישבתי עליו /:
וגם באיזה יום בבוקר שהייתי אמורה לנסוע לחטיבה שלי, לקחתי בטעות את הקו הלא נכון והגעתי לקצה השני של העיר >~<
האוטובוס עצר בפתאומיות ואז עפתי על זקנה
באתי לרדת בזמן שהאוטובוס נוסע ואז פתאום הוא דפק עצירה ולא החזקתי בכלום אז התגלגלתי על הארבע כיסאות האלה ודפקתי את הראש במדרגה שם והאוטובוס היה יחסית מלא.
XD מהדברים שיקרו רק לי
נכנסתי לאוטובוס עם וואנזי של פיקאצ'ו והסתכלו עלי מוזר..
אנונימית
סיפרתי לחברה משהו מסדרה שכאילו הורסת את כל הסדרה, אז אישה אחת שאני לא מכירה התחילה לצעוק עלי למה את מספרת ואי הרסת לי את הכל וירדה מהאוטובוס עצבנית וזה היה כזה מוזר
מישהו הכלה סרטון של מכות ואשם פיתץ אותו והיה בזה גניחות של אשה בסקס וכל האוטובוס שמע את זה
אנונימי
חזרתי מהעבודה באוטובוס וישבתי במושב של הרביעיה ואז עלו 2 בנות וילד קטן (בן 10 נראה לי)
והוא התיישב לידי והן מולי
ופתאום הוא עושה מנופף את הידיים שלו ליד האף (יעני שאני מסריח)
וה2 בנות מנסות להגיד לו שזה לא יפה ותוך כדי צוחקות
קיצר כל הנסיעה התלבטתי האם כשאני יורד להוריד לו כף או לא
בסוף וויתרתי לו
אנונימי
אני ואמא שלי נסענו באוטובוס, ואז קלטתי שילדה אחת שכל הזמן הטרידה אותי בבית ספר ונדבקה אליי ושנאתי אותה ממש ישבה כמה מושבים לידי, ואז ראיתי שהתחנה שלה עברה והיא שכחה ללחוץ עצור, והיא בסוף הייתה צריכה לרדת בתחנה שלי וללכת ברגל. אני ואמא שלי ראינו את הפרצוף המופתע שלה אחרי שאמרנו לה שהיא פיספסה את הבית שלה, וניסינו להתאפק לא לצחוק. בסוף שתינו צחקנו, וכן אני יודעת שזה נשמע אכזרי אבל אתם לא יודעים איך היא העיקה עלי בבית ספר במשך המון שנים...

וגם אני ישבתי באוטובוס במושב מקדימה ליד הנהג, ואז איזה גברת זקנה הזויה שכזאת באה ורצתה לשבת, האשה שלידי קמה שתשב, ואז הזקנה אמרה לי "את גם צריכה לקום!" התחלתי לריב איתה ולהסביר לה שהאישה ההיא קמה בשבילה ומותר לי להמשיך לשבת שם כי יש לה מקום, היא לא הבינה והמשיכה לצעוק
ואז בטעות צחקתי, וכל האוטובוס היה בשוק מהזקנה הזאתי..
איזה מבוגרת הייתה לידי
האטובוס הדנדן
בטעות דרכתי עליה וביקשתי סליחה עוד
והיא דרכה עלי חזרה חוצפנית
רוב הפאדיחות שלי קורות שם אז זה יהיה קל:
-פעם אחת קמתי מהכיסא באוטובוס והראש שלי נתקע בתקרה של האוטובוס, כולם הסתכלו, וצחקו.
-חזרתי מבית בפר והייתי עם התיק עלי, והוא היה מפוצץ וכבד, וכשעברתי במעבר בשביל לרדת, דפקתי למישהו ממש חתיך שהיה שם את התיק בראש.
-פעם אחת בגלל שלא היה מקום לשבת באוטובוס, אז אני וחברה שלי עמדנו ביחד, אז כדי לא ליפול החזקתי בעמוד אחד שניה באוטובוס (ממש ליד היציאה האחורית של האוטובוס) ואז בדיוק, על המזל שלי האוטובוס עשה פנייה חדה שמאלה, ופשוט עשיתי סיבוב על העמוד, וואו זה היה מביך (אם הבנתם למה התכוונתי).
-ואיך לא, הפאדיחה הקלאסית, בדיוק שעמדתי, הנהג עצר וארגנתי לכל צופי האוטובוס אחלה מןפע של החלקה על חשבוניות זרוקות נקרא לזה?
אנונימית
הייו מלא אנשים על האוטובוס ( במיוחד ילדים) ואני הייתי איפה שמחזיקים והייתה לידי ילדה מהבית ספר ואני נשענתי כזה ולא החזקתי בעמוד ואז האוטובוס עצר ויצא שעפתי על הילדה הזאת.:

כמעט הגעתי לתחנה שלי אז עמדתי ליד הדלת האחרונית ואז האוטובוס עצר ויצא שעפתי אחורה על ילד מהכיתה

כשראיתי שהנהג קרוב לתחנה שלי אז קמתי לדלת האחורית וכשהנהג הגיע לתחנה הוא התחל להאט ואז הוא המשיך לנסוע ולא עצר, צעקתי לו שיעצור והלכתי אליו ואז הוא אומר בתחנה הבאה. = (
עליתי על אחד לא נכון.. מצאתי את עצמי פתאום באיזה כפר מפחיד של ערבים. O-O
הקאתי. ממש ככה, רציתי לקבור את עצמי.
באתי לרדת מהאוטובוס, ואיך שעמדתי - דפקתי את הראש בתקרה כי היא נמוכה מדי, זה קרה פעמיים בערך.
נפלתי על מישהי באוטובוס (מזל שהיא הייתה שם כדי להחזיק אותי)
ישבתי ומישהו עמד צמוד לפרצוף שלי, האיזור של האיבר שלו היה צמוד לפרצוף שלי דהפאק
שמו לי כיסוי עיניים באוטובוס כי היה לי יום הולדת ואז חברות שלי אומרות לי שצריך לקום כי נכנסים אנשים מבוגרים וצריך לפנות
להם את הכיסאות,
עכשיו אני הולכת בכיסוי עיניים באוטובוס נוסע,
ופתאום נפלתי ושמתי את היד שלי על חזה של איזה גבר.
לי לא היה מושג במה נגעתי אבל אני שומעת את חברות שלי מתפדחות ואומרות כזה "סליחה, וואי ממש סליחה" ומצחקקות והוא כזה
"זה בסדר, זה בסדר. אני רגיל לזה" 0_0

הייתי מצוננת ממש וגם בכיתי לא זוכרת למה, השתחררתי בגלל זה מבית הספר במיוחד וכולי עולה לאוטובוס נראית חצי מתה ואז דפקתי את האפצי של החיים ולא היה לי נייר ויצא לי מלא נזלת ואז איזה מישהי הביאה לי נייר חחnחח ואי זה היה נוראי
אנונימית
עצמתי את העיניים עם האוזניות כששמעתי מוזיקה באוטובוס והתחלתי לשיר ממש זוועה ובצעקות ואז נזכרתי שאני לא בבית XO
לא היה מקום באוטובוס אז עמדתי והאטובוס עצר ולא החזקתי בכלום ואז שהוא התחיל לנסוע נפלתי על בחור
זכרתי שיש לי מספיק כסף לאוטובוס ואז כשעליתי באתי לשלם וראיתי שחסר לי אז אמרתי לנהג אוי חסר לי שקל ואז הוא אמר בעצבים טוב תביאי לי פחות שקל ואז הבאתי לו והוא אמר ואיפה עוד 20 אגורות בעצבים ואמרתי אוי אין לי והוא היה ממש עצבני ואמר לי טוב פעם הבאה תחזירי וכל הנסיעה ישבתי והסתכלתי לחלון זה היה מביך..
נתתי כסף לנהג והייתי הכי אחרונה וכולם ישבו כבר, לא היה הרבה מקומות אז הייתי צריכה להתלבט והסתובבתי עם הפנים לנהג והוא נתן גז ופשוט עפתי אחורה במעבר והחלקתי שם וזה היה ממש מפדח
לקחתי בטעות פעמיים אוטובוס לכיוון הלא נכון
במקום נסיעה של 2 אוטובוסים לקח לי 5
לחצתי על הסטופ והוא לא עצר לי. ובנתיים החבר שלי לשעבר חיכה לי בתחנה וראיתי אותו רץ אחרי האוטובוס כי הוא לא ידע לאיפה הוא ממשיך לנסוע חח זה היה מצחיק לראות אותו רץ
דרכתי על זקנה חח
מכירים את המושב הזה שיש 2 מושבים ושאתה יושב שם אתה רואה עוד 2 מושבים?
יופי
אז רציתי לעבור לשם כי היה שם פנוי והאוטובוס נסע מהר אז נפלתי על 2 אנשים
והכי מביך זה שהקראש שלי ראה את זה
לא ידעתי איפה לקבור את עצמי, זה היה כל כך מביך:
אני וחברות שלי רבנו על מי תשים ראשונה תרב קו אז הכנסנו בסוף כמה רו קוים בכוח והנהג התחיל לצרוח דווקא עלי והתחלתי להתחצף אז הוא הוציא אותי מהאוטובוס והייתי צריכה לחכות חצי שעה לקו הבא ):
לא יודעת למה אבל כשאני חושבת על הסיטואציה מנקודת מבט של מישהו אחר זה קורע XD

עליתי לאוטובוס כדי לנסוע הביתה אחרי הבית ספר והאוטובוס היה ממש אבל ממש מפוצץ. הלכתי לאמצע של האוטובוס (בין ה... איפה שהפלסטיק השקוף ליד הדלת האחורית לבין המושבים האחוריים) ומרוב שהיה מפוצץ לא היה לי איפה להחזיק אז פשוט עמדתי וניסיתי להתאזן. בדרך הביתה יש כיכר ממש גדולה עם סיבוב חד ופשוט בסיבוב הזה התחלתי לעוף על ילדים ולדרוך על כולם ולהתנגש בכל מי שהיה והייתי כמו איזה סביבון אנושי XD
איזה פדיחות._.

ביום האהבה עליתי על אוטובוס לא נכון והגעתי לאיזה קצה של העיר, והעניין הוא שעל האוטובוס היו מלא תיכוניסטים ואני לא מבינה איך לא קלטתי. הלכתי ברגל את כל הדרך הביתה ;^;

רצתי לאוטובוס ונפלתי. אאוץ'

שכחתי ללחוץ על הסטופ והנהג צעק עלי:( הוא היה נהג ממורמר בטירוף. אבל מאז לא ראיתי אותו
אתמול נרדמתי על חייל. וכשקמתי קלטתי שנגעתי לו בנשק:0
אנונימית
לא זכה פדיחה אבל לפני חצי שנה בערך הייתה תאונת דרכים וילדה מהבית ספר שלי מתה והייתה איתה חברה שלה ולחברה שלה קרה משהו ברגל אבל היאבסדר
ונסעתי לבית ספר באוטובוס וזיהיתי את הילדה הזאת ואז הלכתי לעמוד במקום אחר ובדרך לשם עפתי לה על הרגל והרגתי ממש ממש לא נעים חח
לא כזה פדיחה אבל מביךך
לאנונימית האחרונה
באיזה נשק מדובר?
אנונימי
עמדתי באוטובוס ולידי עמד חייל עם תיק על הריצפה, ופתאום הנהג תקע ברקס ועפתי כל כך חזק שהעפתי איתי את התיק של החייל לסוף האוטובוס, והוא הסתכל עלי במבט של את הולכת להרים את זה?