3 תשובות
חלל צה"ל זה לא בהכרח חייל צהל שנהרג במהלך צבאי של צה"ל, אלא כל אדם שפעל באותו רגע למען הצבא ומת מכך.
כן, כל עוד הוא במהלך השירות הצבאי שלו הוא תחת צהל
זה כמו שוטר או כל בעל מדים
יש כמה דרגות.
הנמוכה ביותר זה הרוג רגיל.
מעלייה יש חלל צה"ל.
מעליה יש נפגע פעולות איבה.
מעליהן יש הרוג במהלך ביצוע תפקידו.
חלל צה"ל זה כל אדם. שמץ במהלך. שירותו הצבאי, גם אם נהרגת בתאונת דרכים בחופשה אתה עדיין חלל צה"ל.