12 תשובות
כן
הכרתי יחסית הרבה
אני מאמינה שכן
כן
אנונימית
כן הכרתי לא מעט ואפילו נפגשתי עם חלק
אפשר להכיר חברים, לשמור על קשר זה נדיר.
אני שולח להם הודעה והם מסננים אותי החראות, תתחילו שיחות!
כן
הכרתי שניים~
אנונימית
לא יודע אני עד עכשיו לא הכרתי אף אחד ואף אחד לא מתעניין בי
לא
אנונימית
כן, לי יש כאלה, חברים מדהימים:)