12 תשובות
בעבר כן
כן
אחד.
לא
הלוואי
לא
כן יש מישהו מפה שאני מדבר איתו שנה+
הייתה גם מישהי שדיברתי איתה כמה חודשים, הייתה ממש נחמדה, לא כל כך יודע למה הפסקתי לדבר איתה, בכל מקרה אני כן מחשיב אותה בדיעבד כ"חברה"
הייתה גם מישהי שדיברתי איתה כמה חודשים, הייתה ממש נחמדה, לא כל כך יודע למה הפסקתי לדבר איתה, בכל מקרה אני כן מחשיב אותה בדיעבד כ"חברה"
לא
כן
הכרץי פנ את חבר שלי
הכרץי פנ את חבר שלי
כן
רק עכשיו קלטתי את התמונה וטפ
באותו הנושא: