10 תשובות
נייד כיום הרבה יותר נפוץ לדעתי.
אני אישית משתמש בנייד.
נייד יותר נוח אפשר ללכת עם זה לכל מקום
נייד יש יותר
אני משתמשת בנייד
נייח נוח לכתיבת עבודות יותר מנייד
אני מאמינה שנייח, ולאנשים שעובדים קבוע במחשב וצריכים אותו תמיד עליהם הם יקחו נייד אבל אחד ממש טוב.
לי יש מחשב נייח.
תלוי בצורך. גיימרים בדכ יעדיפו נייח בשביל שיהיה חזק מספיק. כל שאר בני האדם כמעט יקחו נייד, מקסימום מחברים למסך גדול
נייד
נייד בהרבה יותר נוח
לי יש מחשב נייד ונוח זה זה נייח כי זה הרבה יותר גדול
נייחים.
- בעקר בגלל השוק העסקי והמשרדי
אני, בעקר בנייד
אנונימי