התחברות
הרשמה
הגיוני שאני חולה ואין לי תיאבון?
23 באוקטובר 2022, 13:20
חוסר תיאבון
וירוסים
3 תשובות
ברור תשתדלי לאכול דברים קלים
ולשתות המון
Queen Butterfly
הגיוני מאוד
ק
קאנונימית מקורית
כן לי זה תמיד קורה
ש
שם מאוד מאוד מקורי
באותו הנושא:
זה הגיוני שאני נהייתי חולה בגלל שאני ממש לחוצה ואני בסטרס ?
הגיוני שאני לא מצליחה לאכול בשר אפילו חזה עוף וכאלו דברים קלילים בגלל שאני חולה?
הגיוני שאני חולה כבר כמעט שבועיים בשפעת וכמעט אין שיפור במצב?
הגיוני שאני רוצה לאכול אבל אין לי תאבון?
זה הגיוני שאני חולה רק פעם בשלוש או ארבע שנים ואם אני חולה זה לשבוע ויותר?
תגידו אני לא מרגישה טוב עם כאבי גרון וירוס וכאבי ראש ואין לי תיאבון לאכול זה הגיוני שיורד תיאבון שחולים?
הגיוני שאני אהיה חולה מזה שאני אוכל הרבה(במסה)
זה הגיוני שאני חולם בשפה שאני בכלל לא דובר
הגיוני שאני אהיה חולה בגלל שאני אומרת לעצמי בראש שאני חולה?
הגיוני שיש לי ידיד שאני חולה לו על הצורה אבל לפעמים פשוט אין לי כוח אליו??
הגיוני שאני מצוננת ובמחזור אבל אין לי תאבון? (לא אכלתי היום כלום, פשוט כלום) כי אין לי תאבון רק שתיתי