3 תשובות
הגיוני לגמרי! תרגישי טוב :)
אני חושבת שכמעט כולם נהיו חולים גם אני אמא שלי סבא וסבתא אולי יש וירוס
וכן זה הגיוני תמיד שחולים
באותו הנושא: