7 תשובות
לא משהו בכלל
וואי אממ 8 מעשר
וואיי מושלמת יש לי אותה
רק טלסקופיק של לוריאל ממי
אני מתה עליה אבל 9/10 בגלל שלפעמים היא מוציאה גושים
למרות שיש טריק שלא תוציא
אבל היא לגמרי שווה את הכסף
אני קודם שמה את הטלסקופיק בשביל שישמור על הריסים מופרדים ואז את המסקרה הזו והיא עושה ווליום מושלם
הירוקה טובה יותר