5 תשובות
היא אחת היפות היא האריכה לי אותם ועיגלה לי אותם אבל אני לא ממליצה על אסנס בכללי המוצרים שלהם לא טובים לעור ושהורדתי אותה מלא ריסים נפלו לי איתה וזה אף פעם לא קרה אני ממליצה על הטלסקופיק
אני אישית משתמשת בה וגם בעוד מסקרה של טלסקופיק . היא מדגישה קצת את הריסים והטלסקופיק מאריכה
כן היא טובה
שואל השאלה:
מה היא עושה לריסים
אנונימית
כןן היא ממש מחמיאה ויפה