4 תשובות
שואל השאלה:
לא הבנתי.. בילבלתם אותי
אז אהבה ראשונה היא סתם מישהו שהייתי מאוהבת בו או מישהו שהייתי מאוהבת בו והוא הוא מאוהב בי?
לא הבנתי.. בילבלתם אותי
אז אהבה ראשונה היא סתם מישהו שהייתי מאוהבת בו או מישהו שהייתי מאוהבת בו והוא הוא מאוהב בי?
שואל השאלה:
^^ אהה סבבה תודה
^^ אהה סבבה תודה
אהבה הדדית. בהצלחה
אהבה ראשונה-זוגיות ראשונה
אנונימית
באותו הנושא: