5 תשובות
שואל השאלה:
מה איך אני יכולה לשאול אותה ?
אנונימית
שואל השאלה:
זה נראלי יפריע לה כי היא לא תצפה ממני ומצד אחד אני מרגישה שאני אוהבת אותו
אנונימית
שואל השאלה:
היא סיפרה לי שי לה אובססיה עליו
אנונימית
וואי זה סיטואציה מסובכת קצת. הייתי אומרת לך ללכת עם האמת שלך כי בסופו של דבר אובססיה זו לא אהבה ואובססיה זה דבר לא בריא ואני חושבת שאם תעשי צעד אולי זה יגרום לה לשחרר ממנו.
שואל השאלה:
שלוש שנים*
אנונימית