3 תשובות
את יכולה להיות איתם (מה שלא נעים כי את תיהיה גלגל שלישי) או שאת יכולה להזמין גם מישהו ואז תיהיו שתי זוגות
שואל השאלה:
אין לי עם מי ללכת סירבתי לאנשים שרצו שאבוא איתם כי ידעתי שאני הולכת עם חברה שלי ועכשיו או שהם תפוסים או שפשוט לא נעים לי ללכת להגיד להם שיבואו איתי אחרי שסירבתי להם
אין לי עם מי ללכת סירבתי לאנשים שרצו שאבוא איתם כי ידעתי שאני הולכת עם חברה שלי ועכשיו או שהם תפוסים או שפשוט לא נעים לי ללכת להגיד להם שיבואו איתי אחרי שסירבתי להם
אנונימית
אז פשוט תזמיני מישהו אחר,
או שתחכי עד שמישהו יציע לך, ואז תגידי לו כן. ותספרי לחברה שלך שסירבת לאנשים בגללה, אני בטוחה שזה יגרום לה להרגיש לא כזה נעים אחרי זה ולהבין קצת מה היא עשתה.
או שתחכי עד שמישהו יציע לך, ואז תגידי לו כן. ותספרי לחברה שלך שסירבת לאנשים בגללה, אני בטוחה שזה יגרום לה להרגיש לא כזה נעים אחרי זה ולהבין קצת מה היא עשתה.
באותו הנושא: