14 תשובות
ממש חמוד
זה נראה ממש טוב
יפה מאוד
מעלףף
וואו ממש יפה!!
אהבתי ממש. בהצלחה
וואוו
יפה ממש, אהבתי
נראה סבבה
שואל השאלה:
וואי תודהה !!!
וואי תודהה !!!
אנונימית
וואי נדיר אני מתה לעשות לעצמי בנייה יש מצב את אומרת מאיפה החומרים ובאיזה חומרים השתמשת?
שואל השאלה:
^ הדבקתי ציפרוניים עם ג'ל ( לא עם דבק)
שייפתי, השתמשתי בבסיס של קומילפו, והלק עצמו מעלי אקספרס
^ הדבקתי ציפרוניים עם ג'ל ( לא עם דבק)
שייפתי, השתמשתי בבסיס של קומילפו, והלק עצמו מעלי אקספרס
אנונימית
אה סבבה תודה
וואו אם את זה עשית לעצמך מה את מצליחה לעשות לאחרים זה ממש יפה מקווה שתצליחי
אנונימית
באותו הנושא: