14 תשובות
ממש חמוד
זה נראה ממש טוב
יפה מאוד
מעלףף
וואו ממש יפה!!
אהבתי ממש. בהצלחה
יפה ממש, אהבתי
נראה סבבה
שואל השאלה:
וואי תודהה !!!
אנונימית
וואי נדיר אני מתה לעשות לעצמי בנייה יש מצב את אומרת מאיפה החומרים ובאיזה חומרים השתמשת?
שואל השאלה:
^ הדבקתי ציפרוניים עם ג'ל ( לא עם דבק)
שייפתי, השתמשתי בבסיס של קומילפו, והלק עצמו מעלי אקספרס
אנונימית
אה סבבה תודה
וואו אם את זה עשית לעצמך מה את מצליחה לעשות לאחרים זה ממש יפה מקווה שתצליחי
אנונימית