9 תשובות
נחמד מאוד
נראה ממש יפה
שואל השאלה:
תודה חברים
תודה חברים
אנונימית
נראה מרסים
בנייה?למה עשית בנייה אם זה קצר לא היה עדיף את הציפורניים שלך? תאריכי ציפורניים מעצבי אותם עם משייך ותעשי להם לק ג'ל הרבה יותר טוב.
אבל כן זה יפה פשוט לא רואים שזה בנייה.
אבל כן זה יפה פשוט לא רואים שזה בנייה.
שואל השאלה:
יש לי ציפורניים ממש קצרות
אני כוססת
בגלל זה עשיתי בנייה
יש לי ציפורניים ממש קצרות
אני כוססת
בגלל זה עשיתי בנייה
אנונימית
מהמם ממש יפה וטבעי כל הכבוד
ונראה מאוד מקצועי
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
באותו הנושא: