12 תשובות
אתה יכול לתקן לעצמך בהגדרות
שואל השאלה:
נולדתי ב2009 במאי 11 והם לא מתקנים את זה חושבים שאני בן 12 אנימת
נולדתי ב2009 במאי 11 והם לא מתקנים את זה חושבים שאני בן 12 אנימת
תתקן אתה
את יכולה בעצמך בהגדרות.
לך להגדרות>שינוי פרטי משתמש ותקן את התאריך שם
שואל השאלה:
תודה למי שעזר
תודה למי שעזר
אתה יודע, גיל 13 זה לא כך כך רחוק מגיל 12
שואל השאלה:
לכל מי ששואל אני 13.5 כיתה ח.
לכל מי ששואל אני 13.5 כיתה ח.
הם לא.
צריך בעצמך.
צריך בעצמך.
תתקן בעצמך
תתקני בעצמך
אתה יכול לתקן בעצמך
באותו הנושא: