20 תשובות
כן.
אנונימית
אני בן 69 אבל כתוב 16 משום מה
אכן כן
כן
זה מקדים בכמה חודשים
שנה מעל הגיל האמיתי שלי.. אני בת 19 אבל רשמתי 20 פשוט כדי שיהיה עגול חחח
אנונימית
לא
אנונימית
חיובי
אנונימי
כן
כן כי זה מטומטם לשנות, זה מתעתע אנשים שרוצים לדבר איתך וגם ככה אצל הרבה אנשים החשבון אנונימי אז למה לשנות את הגיל