9 תשובות
חברה שלי אובססיבית לספרים יש לה טעם מפחידד והיא עבדה בחופש בשביל זה..
בהתחלה ההורים שלי התלהבו שאני קוראת והסכימו לי לקנות הרבה, ואז הבינו שהפכתי את זה לאובססיה.
כרגע אני משאילה מהספרייה ובכל הזדמנות מבקשת ספרים כמתנות :)
כשיש לי כסף אני קונה ושאין אני מבקשת מאחד מההורים
עבדתי כל החופש בשביל זה
עובדת, יש לי כמעט 300 ספרים בבית.
חסכתי ואבא שלי קנה לי מלא
אני משאילה מהספרייה, אבל חברות שלי עבדו בחופש וחסכו
יש לי דיי הרבה ספרים. והכסף בא או מעבודות מזדמנות או מההורים.
אני היחידה שקוראת בבית אז זה נוטה לטובתי