5 תשובות
בנזק
קוסמטיקאית טובה
זה הכי מומלץ מנסיון
זה הכי מומלץ מנסיון
שואל השאלה:
אה וגם יש לי עור טיפה יבש שכחתי להוסיף
אה וגם יש לי עור טיפה יבש שכחתי להוסיף
אנונימית
אדפרין ודואק
אבל את צריכה מרשם מרופא עור בשביל זה
בדיוק היום רציתי לקנות כי החצקוניפ חזרו לי אבל אני צריכה קודם לקבוע תור
תקשיבי שהשתמשתי בזה כולל כדורים שהרופא נתן לי (תוך חודש הפנים שלי ביו חלקות כמו טוסיק של תינוק לא צוחקת איתך)
אבל את צריכה מרשם מרופא עור בשביל זה
בדיוק היום רציתי לקנות כי החצקוניפ חזרו לי אבל אני צריכה קודם לקבוע תור
תקשיבי שהשתמשתי בזה כולל כדורים שהרופא נתן לי (תוך חודש הפנים שלי ביו חלקות כמו טוסיק של תינוק לא צוחקת איתך)
אנונימית
תקשיבי שגם אני ככה בגלל זה לפני שהלכתי לקוסמטיקאית כל הזמן לא הסתדר לי הפנים
אם לא היה חצקונים הם היו יבשות מידי ואם הם לא היו יבשות טז היה חצקונים
בקיצור עד שמצאתי את הקוסמטיקאית שסידרה לי את הפנים
אם לא היה חצקונים הם היו יבשות מידי ואם הם לא היו יבשות טז היה חצקונים
בקיצור עד שמצאתי את הקוסמטיקאית שסידרה לי את הפנים
באותו הנושא: