6 תשובות
כנראה...
שואל השאלה:
חייב?
זה לא נעים לי..
חייב?
זה לא נעים לי..
אנונימית
תחפשי רופאת נשים ותהיי עם תחתוני בוקסר
כשהייתי בכיתה ד, 10 רופאות בדקו לי את הביצים
זה היה הדבר הכי מביך בחיים שלי אבל עברתי את זה
זה היה הדבר הכי מביך בחיים שלי אבל עברתי את זה
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל אני בת 19..
כן אבל אני בת 19..
אנונימית
שואל השאלה:
זה ממש מביך אותי
למה אי אפשר פשוט לתת מרשם?
זה ממש מביך אותי
למה אי אפשר פשוט לתת מרשם?
אנונימית
באותו הנושא: