9 תשובות
עייפה, אין חשק לכלום
מותש
תלוי מתי..
אנגלית זה מוות מבחינתי בעיקר כי אני לבד שם ואני לא מבינה כלום והמורה שונא אותי
כל השאר הם סבירים
אבל כמעט כל שיעור בא לי למות בעיקר כי אני עייפה
כיף
אנונימי
לא מומלץ^
אני הולכת להתאבד
מזעזע באמת פשוט סבל
בכללי אני בנאדם מאוד שמח וחיובי ואני תמיד מחייכת גם בביתספר
אבל ביתספר זה כלכך מתסכל זה מרגיש כאילו אני לכודה בתוך כלוב ולא יכולה לעשות כלום
גם לא משנה כמה דברים לא בסדר בביתספר אף אחד לא מקשיב
הדבר היליד הטוב בביתספר זה החברות
אנונימית