5 תשובות
באמת שלא נדע
שואל השאלה:
שימותו.
אלה בני האדם שאני לא יכולה לסבול
שימותו.
אלה בני האדם שאני לא יכולה לסבול
אנונימית
בגלל התרבות ההדוניסטית
(יציאה למסיבות, מיניות חופשית וכו וכו)
(יציאה למסיבות, מיניות חופשית וכו וכו)
זה בגלל שהם חסרי בטחון 100%.
אנונימית
^ גם
באותו הנושא: