11 תשובות
עם פן פשוט
או פשוט להשאיר אוצו ככה
טבעי הכי טוב
עם האוויר/מגבת
עם פן או לתת להתייבש לבד
שואל השאלה:
צריך לזה איזשהו מסרק מיוחד?
זה לא מזיק לשיער?
לתת להתייבש לבד זו לא אופציה כי אני מתקלחת בערב ואין לי זמן אחר ביום...
אנונימית
לא צריך מסרק מיוחד פשוט מסרק רגיל
תשאירי קצת טת המגבת על הראש אחריי המקלחת ואחריי רבע דעה ככה תורידי ותשפשפי את השיער עם המגבת ותסתרקי רגיל
שואל השאלה:
אבל אמרתי שלתת להתייבש לבד זו לא אופציה ואני שאלתי לגבי פן
אנונימית
אז פשוט תעבירי סתם פן ותוך כדי גם מסרק
שואל השאלה:
איך?
לחלק את השיער?
מה לעשות?
זה נשמע מסובך נורא
אנונימית
לא צריך לחלק פשוט סתם כזה להעביר בקטנה זה לא מסובך בכלל