2 תשובות
אולי קרם לשיער (?)
אני מייבשת כזה בקטנה עם פן והוא יוצא מושלם (לא ממש לעשות פן) פשוט מייבשת

ואם אין לי כוח אני פשוט מסרקת אותו הרבה עד שהןא מתייבש ואז הוא יוצא חלק יפה כזה
באותו הנושא: