6 תשובות
מי שמשתף
הם שני סוגי אדם שונים ואם יהיה אותה בעיה אז רוב הסיכויים שהם ימצאו את אותו הפתרון רק בדרכים שונים.
שניהם חזקים, אבל אני חושבת שזה נורא מקל ומביע על חוזק גם כשאתה משתף - לא חייב להתמודד עם הכל לבד כי בסופו של דבר לרוב קורסים.
אחד שמתמודד לבד
אבל לא כי הוא מפחד לשתף או אין לו את מי או משהו כזה, פשוט כי הוא יודע להרים את עצמו לבד בלי להיות חייב עזרה מאחרים
זה תלוי בבן אדם
אבל לרוב ניראלי זה שמשתף
שניהם, לא יודעת