73 תשובות
נשים
מנטלית נשים
פיזית גברים
פיזית גברים
נשים
גברים ללא ספק בכלל
די נו
מספיק עם השאלות האלה
כל בנאדם הוא אינדבידואל שונה
זה לא קשור למין
מספיק עם השאלות האלה
כל בנאדם הוא אינדבידואל שונה
זה לא קשור למין
נשים
יש גברים שחזקים יותר מנשים במנטליות
וההפך די להכליל
וההפך די להכליל
מה זה חוזקה מנטלית? על מה זה מתבסס?
ובכל מקרה... יש ויש, לא עולם אותו דבר
ובכל מקרה... יש ויש, לא עולם אותו דבר
אנשים שנמצאים בכלא למאסר עולם
^איפה את רואה הכללה מותק
מדברים פה על רוב לא יוצאי דופן
ורוב הנשים יותר חזקות מנטלית מגברים.
מדברים פה על רוב לא יוצאי דופן
ורוב הנשים יותר חזקות מנטלית מגברים.
חד משמעית גברים
אף אחד למאו, כל בן אדם ואיך שהוא מגיב לסיטואציה
זה כמו לשאול מי יותר טוב בלבשל אנשים גבוהים או נמוכים
^^^^^אז מי מספר לך שזה לא נכון
אבל התשובה שלי הכי נכונה
^ אז מי מספר לך צאחלה חמודה שיש סיבה שגבר לא יכול להיות בהריון? הם היו קורסים נפשית
גברים חד משמעית.
מה לא נכון?
אין כזה דבר יותר חזק. יכולה להיות אישה שחזקה מנטלית ויכול להיות גבר שחזק מנטלית זה לא עניין של נשים וגברים זה משתנה אצל כל אחד
ארתור שלבי צודק ב112% אחוזים!
יש האומרים שהוא צודק גם בפנתאון החמישי והסופי בהחלט (נראלי)
(הומו נייט))
יש האומרים שהוא צודק גם בפנתאון החמישי והסופי בהחלט (נראלי)
(הומו נייט))
הלו מה ההייט עליה היא אמרה דעה כמו כולכם זה די נכון שגבר לא היה יכול להתמודד ללא אישה וגם להפך ומאחורי כל גבר יש אישה שגורמת לו להרגיש גבר.
החוזק המנטלי באמת זה מי שנשען על הבורא הכי הרבה הוא הכי חזק הוא מבטל את האני שלו.
החוזק המנטלי באמת זה מי שנשען על הבורא הכי הרבה הוא הכי חזק הוא מבטל את האני שלו.
לדעתי נשים
אנחנו עוברות הריונות הפלות מחזור ויש סביבנו הרבה ציפיות להיות נשיות מספיק לגלח להיות רזות ולרצות את כולם כל היום
נולדנו עם שק מלא בדברים שאנחנו צריכות להתמודד איתם
אולי אני אומרת את זה כי אני אישה אבל ככה זה מרגיש לי
אנחנו עוברות הריונות הפלות מחזור ויש סביבנו הרבה ציפיות להיות נשיות מספיק לגלח להיות רזות ולרצות את כולם כל היום
נולדנו עם שק מלא בדברים שאנחנו צריכות להתמודד איתם
אולי אני אומרת את זה כי אני אישה אבל ככה זה מרגיש לי
נכון שנשים עוברות הרבה ומתמודדות עם זה, אבל גברים לא עוברים את הדברים האלה אז אי אפשר להשוות, חוץ מזה גם גברים וגם נשים עוברים דברים בחיים וכל אחד מתמודד עם זה אחרת
אתם ממש מעצבנים
בתור אישה סופר הורמונלית ובהריון אף גבר כאן
שיהיה הכי גבר שישש לא שורד את חיי היום יום עם בחילות 24/7
בוקר טוב נפתח בלהקיא את הנשמה
הקאות בלי סוף במשך היום!!
מיגרנות למות
כאבי בטן מלחיצים כי הרחם גודל (ובהמשך צירים מטורפים)
רעידות צמרמורות ותחושה חרא
ועם כל זה אנחנו עובדות, מנקות מבשלות וצריכות לתפעל בית
אז פשוט סתמו תפה באמת
כל גבר היה נכנס לדיכאון אם היה עובר את זה
גברים קצת חולים ומתבכיינים אז אין ספק שנשים מבחינה מנטלית חזקות הרבה יותר
צריך נפש מאוד חזקה בשביל לעבור מה שאנחנו עוברות
בתור אישה סופר הורמונלית ובהריון אף גבר כאן
שיהיה הכי גבר שישש לא שורד את חיי היום יום עם בחילות 24/7
בוקר טוב נפתח בלהקיא את הנשמה
הקאות בלי סוף במשך היום!!
מיגרנות למות
כאבי בטן מלחיצים כי הרחם גודל (ובהמשך צירים מטורפים)
רעידות צמרמורות ותחושה חרא
ועם כל זה אנחנו עובדות, מנקות מבשלות וצריכות לתפעל בית
אז פשוט סתמו תפה באמת
כל גבר היה נכנס לדיכאון אם היה עובר את זה
גברים קצת חולים ומתבכיינים אז אין ספק שנשים מבחינה מנטלית חזקות הרבה יותר
צריך נפש מאוד חזקה בשביל לעבור מה שאנחנו עוברות
הצחיק אותי שהוא שאל מי יותר חזק אבל שם תמונה של נשים, שאל על מנטליות אבל ההשטאגים על גוף שרירים וכוח- כלומר פיזיות והוא שואל אותנו כאילו אנחנו אלה שנהיה צודקים בכול דבר ונדע ישר את התשובה הנכונה להכול
נשים
מחזקת ממש^^^
יש בנים שיותר חזקים מבנות ובנות שיותר חזקות מבנים אין באמת תשובה לשאלה
גברת שמגנה פה על הנשים. יש סיבה שגברים הם אלו שנמצאים ונלחמים בשדה הקרב (כמובן שגם יש נשים אבל הכמות..) וככה גם היה לכל אורך ההיסטוריה.
אנונימי
אבל אתם אומרים שהנשים סובלות בהריון וזה ממש נכון
אבל אין לכם איך לדעת אם גברים היו שורדים את זה או לא זה חא משהו שאפשר לבדוק ולהוכיח, חוץ מזה יש גם גברים עם הרבה חוזק מנטלי שעוברים דברים קשים גם
זה משתנה מאדם לאדם ואין שום קשר למין
אבל אין לכם איך לדעת אם גברים היו שורדים את זה או לא זה חא משהו שאפשר לבדוק ולהוכיח, חוץ מזה יש גם גברים עם הרבה חוזק מנטלי שעוברים דברים קשים גם
זה משתנה מאדם לאדם ואין שום קשר למין
אנונימית
זה לא קשור למין יש כאלה בנים ויש כאלה בנות אני באמת לא יודעת אולי בנים פחות בוכים אבל זה לא אומר שהם פחות חזקים ויש גם בנות שלא בוכות כמוני
מה הקשר אבל גברים או נשים למה תמיד מודדים את זה לפי מגדר כאילו חלאס
כל בן אדם הוא בן אדם בפני עצמו סבבה
זה תלוי באופי של הבן אדם
כל בן אדם הוא בן אדם בפני עצמו סבבה
זה תלוי באופי של הבן אדם
אנונימית
נשים כל כך
ברור שגברים יותר חזקים
הבנות בעבודה שלי בוכות כמו כוסיו* על כל דבר קטן
אפילו על ציפורן שנשברה
בחיים לא ראיתי גבר בוכה בעבודה לא משנה מה
ואני ראיתי המון פעמים את הבנות בוכות דמעות בעבודה המוןן
הבנות בעבודה שלי בוכות כמו כוסיו* על כל דבר קטן
אפילו על ציפורן שנשברה
בחיים לא ראיתי גבר בוכה בעבודה לא משנה מה
ואני ראיתי המון פעמים את הבנות בוכות דמעות בעבודה המוןן
אנונימי
הכל תלוי בבן אדם עצמו אבל לרוב נשים חזקות יותר מנטלית וגברים חזקים יותר פיזית
נשים עוברות מחזור, הריון ולידה וכו' הן גיבורות נשבעת
נשים עוברות מחזור, הריון ולידה וכו' הן גיבורות נשבעת
^ לפי התאוריה שלך הריון לא מראה על מנטליות חזקה?
נשים
זה לא תלוי במין או במגדר. אין שום ראיה לכך שנשים יותר חזקות מנטלית מגברים ולהפך. הטענות שלכם חסרות כל ביסוס.
בעיקרון כל בן אדם הוא שונה וזה לא כזה קשור למין
אבל שלפי אחוזים זה נשים
אבל שלפי אחוזים זה נשים
מאיפה האחוזים^
מקור: סמוך עלי אחי
מקור: סמוך עלי אחי
מביך^
מה מוכיח גברים יכולים להיות לבד נשים לא פשוט מאוד
שוב, מקור: סמוך עלי אחי
יש ויש
אבל לדעתי האישית הגברים שהם באמת גברים - הם יותר חזקים מנטלי
אבל לדעתי האישית הגברים שהם באמת גברים - הם יותר חזקים מנטלי
אתה יודע מה מביך לענות ליצור בלי בינה כמוך חח
"יצור בלי בינה" אתה זה שזורק בנתיים טענות חסרות ביסוס חבר
לבנות העולם קשה בגלל א,ב,ג
לבנים בעולם קשה בגלל ד,ה,ו.
לכולנו קשה.
לבנים בעולם קשה בגלל ד,ה,ו.
לכולנו קשה.
תגידו למה כל מי שכותב גברים מקבל פלוסים אבל כל מי שכותב נשים מקבל מינוסים?
מנטלית נשים
פיזית גברים
אין ויכוח
פיזית גברים
אין ויכוח
חח מה
שתי התגובות למעלה שכתבו נשים קיבלו מינוסים
על מה אתה בוכה
שתי התגובות למעלה שכתבו נשים קיבלו מינוסים
על מה אתה בוכה
לנשים יש כוח סיבולת חזק יותר
אבל מבחינה פיזית גברים משמעותית יותר חזקים
אני לא מכליל, אני אומר מה שקורה בדרכלל
ותפסיקו להתייפיף פה בתגובות, עובדתית מה שכתבתי זה נכון וזה ידוע..
אבל מבחינה פיזית גברים משמעותית יותר חזקים
אני לא מכליל, אני אומר מה שקורה בדרכלל
ותפסיקו להתייפיף פה בתגובות, עובדתית מה שכתבתי זה נכון וזה ידוע..
אנונימי
תודה רבה בסלה ובימבי
אנונימי
הוא לא שאל פיזית מי יותר חזק
מן הסתם שהגברים חזקים יותר אף אחת לא תתווכח עם זה
מן הסתם שהגברים חזקים יותר אף אחת לא תתווכח עם זה
כאילו לא מכלילה כן יש בנות שהן חזקות פיזית בדיוק כמו גברים
כמו שיש גברים שחזקים מנטלית יותר מנשים
יש ויש
כמו שיש גברים שחזקים מנטלית יותר מנשים
יש ויש
אני איתך לגמרי בדעה בסלה ובימבי
ותאמין לי שיש פה הרבה תתי רמה שיגידו לך שבנות גם יותר חזקות פיזית
ותאמין לי שיש פה הרבה תתי רמה שיגידו לך שבנות גם יותר חזקות פיזית
אנונימי
אני בשוק שכל הבנות פה רושמות נשים קצת מודעות עצמית
אני בת!!!
חיים אבל מה קשור מודעות עצמית
רובנו הרבה יותר חלשות ממכם - מה נעשה עם זה
רובנו הרבה יותר חלשות ממכם - מה נעשה עם זה
בסדר בסדר
לא צריך לצעוק אחותי
לא צריך לצעוק אחותי
אנונימי
ובלי קשר אין אפשר להכליל כל כך הרבה
אני חושבת שזה ממש כל אדם לעצמו
לא קשור לזה
אני חושבת שזה ממש כל אדם לעצמו
לא קשור לזה
נכון התכונתי שנשים הרבה יותר חלשות מנטלית חח
גברים
נשים
מה כל הבנים פה חיים בסרט אני מבטיחה לכם שאם הייתם רבים איתי מכות הייתם ברצפה
משתנה מאדם לאדם
תיאורתית נשים אבל זה גם תלוי בבן אדם.
אני מרגיש שאני נורא מאופק.
בסיטואציה מלחיצה אני חושב שאסתדר יותר טוב גם מנשים וגם מגברים.
גם מניסיון עבר
אני מרגיש שאני נורא מאופק.
בסיטואציה מלחיצה אני חושב שאסתדר יותר טוב גם מנשים וגם מגברים.
גם מניסיון עבר
בתכלס, אין הבדל אם לוקחים מוח של גבר ואישה. אם יש הוא נורא מינורי.
הקושי יכול לנבוא מהציפיות החברתיות שיש לגברים ולנשים וכו'.
לפי סטטיסטיקה, יותר גברים מתאבדים.
*זה לא אומר שהם סובלים יותר מסדר החברה או שהנשים אשמות*
אבל זו אינדיקציה די טובה, אפילו מאוד טובה בשביל להבין.
בעולם של היום, נשים יותר חזקות מנטלית לפי סטטיסטיקה, כי יותר גברים מתאבדים.
הקושי יכול לנבוא מהציפיות החברתיות שיש לגברים ולנשים וכו'.
לפי סטטיסטיקה, יותר גברים מתאבדים.
*זה לא אומר שהם סובלים יותר מסדר החברה או שהנשים אשמות*
אבל זו אינדיקציה די טובה, אפילו מאוד טובה בשביל להבין.
בעולם של היום, נשים יותר חזקות מנטלית לפי סטטיסטיקה, כי יותר גברים מתאבדים.
נשים.
אני
נשים
זה למה רוב המקרי התאבדות הם של גברים... לצערינו נשים יותר חזקות מנטלית מגברים. העיקר שנשים בוכות על כל דבר וגברים ההפך לגמרי ועוד אם גבר נכנס לדיכאון הוא באמת ליכול לפגוע בעצמו.
זה למה רוב המקרי התאבדות הם של גברים... לצערינו נשים יותר חזקות מנטלית מגברים. העיקר שנשים בוכות על כל דבר וגברים ההפך לגמרי ועוד אם גבר נכנס לדיכאון הוא באמת ליכול לפגוע בעצמו.
^^^^נשים מנסות להתאבד פי 2-3 מגברים
(אבל גברים מצליחים יותר.)
אז אם זה מדד לחוזק מנטלי, הוא פועל לטובת הצד הגברי
(אבל גברים מצליחים יותר.)
אז אם זה מדד לחוזק מנטלי, הוא פועל לטובת הצד הגברי
אנונימי
גברים
באותו הנושא: