7 תשובות
בקטנה שבע שניות וזה נגמר תהיי רגועה
פשוט לא להסתכל על דם לעצום עיניים לנשום ולספור עד 10
זה עובר מהר תוך 3 דקות את בחוץ
גם לי יש את זה כל הזמן. יואו זה פשוט נורא כשזה קורה. תנסי לדבר עם אנשים תוך כדיי, ולנשום עמוק הכי חשוב
זה באמת לוקח שתי שניות גם אני ממש ממש פחדתי מזה עד שהייתי חייבת לעשות אז עשיתי בלי ברירה ובאמת שזה לא היה נורא בכלל ובקושי הרגשתי משהו
יש משחה שאפשר לקנות בסופר פארם שיכולה להרדים את המקום ואז את מרגישה את הדקירה ממש לשנייה וזהו
אני הייתי היסטרית בטירוף מבדיקות דם... עשיתי אולי אחת בחיים בכיתה ו ולא העזתי שוב... ולפני חצי שנה בערך עשיתי בדיקה סרולוגית ופחדתי בטירוף ובסוף לא הרגשתי כלום זה היה לא מורגש עד כדי גיחוך... חוצמזה שאפשר לבקש חומר מאלחש אם את ממש פוחדת... וברור שתפני את הראש הצידה ותהיי בפון או תתעסקי במשהו אחר שיסיח את דעתך
ציק צק כאחד שמגיל 13 בבתי חולים והיה לו חודש שבו עבר 10 בדיקות דם תאמיני לע שזה כלום ויעבור.

יש לי טיפול במחלת קרוהן שיש לי וכול חודשיים אני הולך ועושה אותו, זה אשפוז יום ומכניסים לי איזה חומר דרך הווריד ופעם אחרונה שהייתי שם דקרו אותי 3 פעמים עד שמצאו ווריד תאמיני לי שאצלך יהיה בסדר