16 תשובות
גרוע מאוד
די גרוע. בהצלחה
זה לא חוקי אני חושב
זה בסדר גמור לאהבה אין גיל
עריכה: 10/10
זה בסדר שאת מאוהבת, זה לא בשליטתך, אני גם מאוהבת במישהי בת 20
הבעיה מתחילה כשאת עושה משהו עם ההתאהבות הזו
שואל השאלה:
אני לא עושה כלום עם זה .
סתם שאלתי אני גם לא מדברת איתו על זה
אנונימית
אז יופי, כל עוד את מבינה שזה נשאר בגדר התאהבות, הכל בסדר, יעבור.
זה לא גרוע הכל טוב לא בוחרים במי להתאהב, זה יעבור לך לבד. פשוט אל תכנסי איתו לזוגיות בשום צורה והכל יהיה בסדר
אוי לא..
שואל השאלה:
אבל באמת שאני לא מסוגלת
הוא מתנהג כזה מושלם והוא מצחיק ואכפתי והכל איך משחררים?
אנונימית
התאהבות עןברת תוך שלוש שעות עד שלוש שנים
תקווי שזה יעבור לך כמהמשיותר מהר
אין לך מה לעשות עם זה ככ זה דבר שעובר לבד. אולי תנסי למצוא בו כל מיני פאקים ואז יוריד לך ממנו. או שתתעסקי במשהו אחר. תכירי מישהו חדש שהוא כן בגיל שלך וזה יסיח את דעתך. אם את לא רוצה לעשות את זה אז פשוט תתרחקי ממנו ותצרי פחות קשר..
לא יודעת...
אני לפני שבוע גילתי שכשאמא שלי הייתה בת 15, היא יצאה עם מישהו בן 22, למשך 4 שנים.
מאז אני כבר לא יודעת מה לענות על שאלות כאלה