6 תשובות
שואל השאלה:
דרך אגב במציאות אנחנו דיברנו הרבה כאילו הייתי קורא לנו *דברנים*
אנונימי
סבהה זה טוב שאתם מדברים מאשר להתכתב זה יותר בריא
שואל השאלה:
יופי
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה!!
אנונימי
פשוט לא כל מה שאתה מרגיש תעלה על המקלדת זה סתם ייצא מפרופורציות וזה יהיה לא נעים
תעדיף לעשות את רוב הדברים פנים מול פנים
לשלוח באופן קבוע לילה טוב ובוקר טוב