8 תשובות
שאת מכבדת ואוהבת אותו כמו שהוא/היא
אני שמחה בשבילך שעשית את הצעד הזה.
אם זה עושה אותך מאושרת, זה עושה אותי מאושרת.
אני תמיד כאן כדי לתמוך
אם זה עושה אותך מאושרת, זה עושה אותי מאושרת.
אני תמיד כאן כדי לתמוך
לא להגיד כלום אף פעם לא הבנתי אנשים שעושים ביג דיל מנטייה מינית
אני אישית הייתי מעדיפה שיגידו לי כזה אה טוב סבבה
ואז ימשיכו כרגיל
אבל אני חושבת שכל אדם היה רוצה לקבל תמיכה ולא תגובות מוגזמות מדי
ואז ימשיכו כרגיל
אבל אני חושבת שכל אדם היה רוצה לקבל תמיכה ולא תגובות מוגזמות מדי
כשחבר טוב שלי יצא אני וחברים פשוט מחאנו לו כפיים בציניות וחיבקנו אותו
אנונימית
יאיי (ראה זאת כאת תמיכה)
תודה על המינוס אנשושים לאב יו
אל תגזימי אבל גם אל תהיי קרה מדי
פשוט תגידי משהו כמו "אה אחלה שמחה שהרגשת בנוח לספר לי"
פשוט תגידי משהו כמו "אה אחלה שמחה שהרגשת בנוח לספר לי"
באותו הנושא: