9 תשובות
לא להגיב, להתעלם.
או לא להתייחס או אם את רוצה לעצבן אותו תסכימי עם כל מילה שהוא יורד עלייך. נגיד 'את מכוערת רצח' 'כן, אני שמתי לב לזה' וכו'
"טוב"
או אממ
למשל
מישהו "את שמנה"
את "וואי לא ידעתי"
מישהו אומר לך משהו תתעלמי ממנו לחלוטין לא יהיה לו סיבה להמשיך הוא יראה שזה לא מזיז לך וחוץ מזה ממליצה לך להיות בסביבה של חברים טובים שלא יגידו עלייך את זה ויגנו עלייך אם הם שומעים את "
ציניות תמיד טוב
תלוי את מתכוונת לזה שאומרים לך בחיים העצמם או בטלפון?
תתעלמי ותמשיכי בחייך כרגיל . בעיה שלו לחלוטין סתם מנסה להרוס לך את השקט
טאב אחי.
אפילו אל תתייחסי.