15 תשובות
תיפרדי ממנו מהר.
תזרקי אותו כל כל חזק שהוא לעולם לא יוכל להתאושש.
ותנתקי קשר עם החברה שלך.
תזרקי אותו כל כל חזק שהוא לעולם לא יוכל להתאושש.
ותנתקי קשר עם החברה שלך.
תפרדי דחוף ותגידי לחברה הכי טובה שלך שזה ממש מגעיל מה שהיא עשתה ואפילו תנתקי איתה קשר או שאם את בנתיים לא כועסת תנסי משניהם להבין את הדברים ואז לראות מה לעשות
אנונימית
אז מה תעשו שלישייה ?
ברור שלהיפרד...
ברור שלהיפרד...
לא, להישאר ולהצטרף לשלישייה.
אחותיי מה זה להיפרד להעיף את שניהם מחיי בזריזותת
שתי אפסים
מצטערת בשבילך תהי חזקה מגיע לך הרבה יותר טוב ואת שווה הרבה יותר!
אחותיי מה זה להיפרד להעיף את שניהם מחיי בזריזותת
שתי אפסים
מצטערת בשבילך תהי חזקה מגיע לך הרבה יותר טוב ואת שווה הרבה יותר!
להיפרד
ולהתרחק מה"חברה" שלך
ולהתרחק מה"חברה" שלך
אוי אני ככ מצטערת בשבילך :((( מגיע לך מישהו הרבה יותר טוב! וחברה הרבה יותר טובה!! תנתקי קשר עם שניהם!!! אני יודעת שזה קשה, אבל תאמיני לי שזה לטובתך, ואני תמיד פה אם את רוצה לדבר :)
אחותי ברור שלהיפרד ואמאלה הוא כזה אפס והיא "חברה" מגעילה, גם לי זה קרה וזה ההרגשה הכי נוראית שיש, אני מבינה אותך ואני אהיה כאן איתך ואת מוזמנת לדבר איתי 3>
ברור שלהיפרד מה ואת ה"חברה" תעיפי לקיבינמט
תפרדי ותתרחקי מהחברה
ברור שלהפרד
לא פשוט תישארי איתו אחרי שחברה הכי טובה שלך נישקה אותו הרי זה בסדר אתם עדיין זוג זה לא משנה את מי הוא נישק במיוחד שזאת חברה הכי טובה שלך אולי בם פשוט חברים טובים???? ברור שלהפרד ממנו יא הזייה
לא פשוט תישארי איתו אחרי שחברה הכי טובה שלך נישקה אותו הרי זה בסדר אתם עדיין זוג זה לא משנה את מי הוא נישק במיוחד שזאת חברה הכי טובה שלך אולי בם פשוט חברים טובים???? ברור שלהפרד ממנו יא הזייה
לזרוק ולנצק קשר משניהם
תקשיבי אני בטוח שכל החברות שלך וכל הסביבה שלך יאמרו לך להתקדם ממנו הלאה ושהוא בן זונה ולא שווה את זה, אבל זה יותר מידיי בתוך הקופסה. תקשיבי, הוא לא עשה את זה בלי סיבה, נכון? אני באמת אומר לך, אני במקומך הייתי יושב וחושב על מה לא בסדר בך, למה הוא עשה את זה, מה לא יכולת להביא לו שהוא היה חייב ללכת ולמצוא את זה אצל מישהי אחרת. אחרי שתחשבי על זה ותגיעי באמת למסקנה מוצקת ושלמה, לכי אליו, תתנצלי אליו שהוא היה חייב להביא את עצמו לעשות מעשה כזה בגללך, ותשלימו. אני בטוח שבסופו של דבר הכל יהיה בסדר 3>
יש אנשים שאוהבים את הריגוש, זה לא תלוי בהכרח בה ושייפרד ממנה לא יבגוד
להיפרד כמובן..
לא מאמין
באותו הנושא: