5 תשובות
אם את מסבירה לבן אדם מה את מרגישה ומנסחת ומנסה לתקשר
והוא מסנן ובוחר לא להגיב
פשוט לא לנסות
לא לענות מה את צריכה את הגלגל החוזר הזה שוב
תחסמי, נגמר הסיפור, הוא פגע בך וקרא לך ילדה קטנה שצריכה להתבגר, הוא אקס עם אקסים צריך לגמור, תחסמי מכל ברשתות החברתיות שלך כי את סיימת איתו, תתחילי דף חדש.
ברור שלא לענות
הוא פונה אלייך כאילו כלום
לא מתנצל/מסביר למה נעלם ככה
לא שווה את היחס שלך