6 תשובות
חכי שהןא יכתוב משהו
לא בקטע של אגו אבל מה כבר תגידי לו גם
הפרת את חוק מספר 1 של לא חוזרים לאקס
שואל השאלה:
לא יודעת מה אני אכתוב אבל אין לי מושג הוא גם רצה שאני אקח לו את הסווטשרט שלו וזה
אנונימית
שואל השאלה:
ואין לי מןשג
אנונימית
קודם כל לא חוזרים לאקס חחח בדרך כלל אם חזרת זה רק כי שכחת למה נפרדת ממנו מלכתחילה. אני אומרת אל תשלחי הודעה. אם הוא שולח תזכרי למה נפרדתם אם הוא לא גרם לך להיות שמחה אז לא נראלי כדי לחזור.