3 תשובות
שתי האופציות נוראיות
אבל מעדיפה את השני
אבל מעדיפה את השני
ברור שהאופציה השנייה.
אולי כי אין בה תומכי טרור מובהקים שלא מסכימים לגנות פיגועים כמו רצח משפחת פוגל.
תעשה את החישוב שלך, מה אתה מעדיף, ראש ממשלה במשפט, או פיגועים עם נרצחים כל יום כי שרים בממשלה חושבים שכל הארץ הזאת כבושה ושייכת בכלל לערבים...
אולי כי אין בה תומכי טרור מובהקים שלא מסכימים לגנות פיגועים כמו רצח משפחת פוגל.
תעשה את החישוב שלך, מה אתה מעדיף, ראש ממשלה במשפט, או פיגועים עם נרצחים כל יום כי שרים בממשלה חושבים שכל הארץ הזאת כבושה ושייכת בכלל לערבים...
האופציה הראשונה כי אני נגד הליכוד והציונות הדתית
אנונימית
באותו הנושא: