3 תשובות
ההפך מרגישה יותר חופשייה ועצמאית
אנונימית
כן אני נגיד באמת כל כך מפחדת להגיע לגיל הזה
זה הכי הגיוני שיש
אין לך מסגרת כרגע ולהרבה אנשים לא נוח בלי מסגרת