11 תשובות
תלכי עם עו"ד יש לך זכיות
שואל השאלה:
מאיפה אביא עורך דין השימוע היום
אנונימית
שואל השאלה:
איך להרגע אבל?
אני כבר מרגישה לא טוב
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם לא רוצה עורך דין אבל..
אנונימית
קודם כל נשימות עמוקות תרגיעי את עצמך .
דבר שני תבואי מוכנה , לפי הדיבור נשמע שאת יודעת מה אמרו עלייך תכיני רשימה מסודרת של הנושאים ומה את רוצה לענות על כל דבר .
דבר נוסף מה שצריך לקרות בסופו של דבר יקרה גם אם אנחנו אוהבים את זה וגם אם לא .
יש עוד עבודות בחוץ אם חלילה זה לא יסתדר עם העבודה פה , תכיני את עצמך לכל תרחיש אפשרי .
יש גם אופציה לקחת רסקיו - זה טבעי למיטב הבנתי .

בכל מקרה שיהיה המון המון בהצלחה !!! :)
שואל השאלה:
פיו זה עבר
לא יודעת אם יפטרו אותי או לא אבל העיקר שזה מאחורי!!
אנונימית
נו מה קרה??
שואל השאלה:
פיטרן אותי החארות
גם כתבו עליי דברים ממש רעים
אנונימית
כי זה חוק לפני פיטורים חייב לעשות שימוע^
שואל השאלה:
מה אכפת לך
אנונימית