21 תשובות
עשיתי לפני שלושה חודשים ועדיין יש ימים עם כאבים. אבל זה רק משתפר. הפסקתי עם משככי כאבים לאחר 10 ימים מיום השחרור מבית החולים. בהצלחה והחלמה מהירה
אנונימית
^ זה כן כואב, חוזר זה לא..
שעושים את הניתוח צריכים לקחת בחשבון ש: יכאב להרבה זמן, לא יהיה חשק לאכול, לא תצליח לישון מכאבים, שיהיה לך תקופה ארוכה של אי נוחות מכסאות, שלא תוכל לישון על כל מיטה, שלא תוכל לעשות מסאז' בלי אישור, ושיהיה לך שנה שאתה לא כמו כולם, ויש עוד, אבל זה שווה את זה מבטיח.
אנונימי
שואל השאלה:
עקמת יכולה לחזור אחרי הניתוח?
אנונימי
תלוי בניתוח ובסוג עקמת, לי יש ברזלים שתופסים את הגב ולא נותנים לו להתקפל(בגלל שהיה לי גיבנת), יש איזה מישהי שאני מכיר ששמו לה ברזלים לכמה חודשים ואז הוציאו לה שהגב חזר לעצמו, זה נותן סיכון לחזור.
יש עוד מלא דוגמאות, תגיד לי מה עושים לך אני אגיד לך.
אנונימי
שואל השאלה:
לי עשו קיבוע בגב היה לי איזה 120 מעלות
ועבר איזה שנה ועדיין יש לי כאבי גב לפעמים אבל לא כמו שהיה פעם
זה יכול לחזור שאיך היה עם הקיבוע?
אנונימי
שואל השאלה:
היה לי סקוליוזיס
אנונימי
שואל השאלה:
זה לדעתך מהניסיון האישי שלך מאוד חריג זה שיש כאבים?
אנונימי
לי אמור להיות עוד כאבים, אני רק עברתי חצי מהזמן,(חצי שנה) ורוב הכאבים זה מישיבה במושב לא נוח לגב..
אנונימי
אני מפחדת לעשות ניתוח עקמת ממש מקווה שלא אצטרך
אחרי חודש הפסקתי עם הכדורים, עכשיו אני חצי שנה אחרי עדיין יש כאבים, לא כמו תחילת הניתוח.
זה יותר כאבים של כיסאות לא נוחים או שאני תיק עם דברים בפנים והוא משתפשף לי בגב,בכללי חודש אחרי זה כבר יעבור
אנונימי
לא נראלי שיחזור לך, במיוחד שזה הגיע ל120 מעלות.
תבדוק את הכאבים עם רופא
אנונימי
שואל השאלה:
במידה ואז איזה בעיה אפשר לתקן את זה?למה אני ממש חושש מזה ממילא אני נס רפואי
אנונימי
75 מעלות, לי היה גיבנת אז 75 מעלות זה כמו 100 אצלכם נגיד..
אנונימי
שואל השאלה:
שאלת במקרה את הרופאים אם זה יכול לחזור גם עם הקיבוע?כי שכחתי לשאוץ
אנונימי
שואל השאלה:
?
אנונימי
שואל השאלה:
כמה היה לך
אנונימי
שואל השאלה:
עשית תניתוח באיכילוב?
אנונימי
נראלי שכן, למה אתה נס רפואי?
אנונימי
שואל השאלה:
חחח פשוט 120 מעלות זה מלא
אנונימי
לא אבל חודש הבא אני הולך לבדיקה ואני אשאל
אנונימי
לא
כפר סבא
אנונימי