11 תשובות
אני עשיתי ניתוח
אנונימית
שואל השאלה:
שלחי הודעה
יש לי ואני לא עשיתי ניתוח יש לי מחוך אבל לעשות ניתוח גם תלוי בגיל
לחד קרן
איך את מסתדרת עם המחוך?
אנונימית
אני עברתי את הניתוח לתיקון עקמת ואני אשמח לעזור לך:)
איפה עשית אותו? (אצל מי?) איך הרגשת אחרי?
שואל השאלה:
ביצעתי את הניתוח באסף הרופא אתל מירובסקי עכשיו אני מרגישה טןב
שואל השאלה:
עשין אני חודש אחריי אז לא כןאב לי אבל כן בימים שלאחר הניתוח הגב קצת כןאב קשה לתפקד והשבוע שבאשפוז הוא הכי קשה אחרכך מחלימים לאט
שואל השאלה:
בהתחלה, שאני קמה מהניתוח כן הגב מאוד לחוץ וכבד אבל עם הזמן זה משתחרר תוך שבועיים-חודש כבר לא מרגישים שום ברזלים
היה לך בהתחלה קצת יותר קשה ללכת או להרים את הגב?
כי זה ברזלים לאורך עמוד השדרה, זה לא עושה את הגב שלך יותר כבד?
אנונימית
הניתוח עדיין כואב?
אנונימית