9 תשובות
לא!'
כן אם לא דיברתם עדייו
בהצלחה
כןן
תלוי במקרה
כן
שואל השאלה:
לא דיברנו ואני בלחץ ממש אם לשלוח את מה שכתבתי או למחוק
לא דיברנו ואני בלחץ ממש אם לשלוח את מה שכתבתי או למחוק
אנונימית
מה כתבת
שואל השאלה:
כתבתי כזה שלום ומשהו שרציתי לומר
הקטע זה שהתחלתי לכתוב לפני שהוא מחובר ועכשיו הוא משחק משחק אימה (כתוב בדיסקורד) ואני לא רוצה שהוא ישנא אותי אם ההודעה תבהיל אותו
כתבתי כזה שלום ומשהו שרציתי לומר
הקטע זה שהתחלתי לכתוב לפני שהוא מחובר ועכשיו הוא משחק משחק אימה (כתוב בדיסקורד) ואני לא רוצה שהוא ישנא אותי אם ההודעה תבהיל אותו
אנונימית
באותו הנושא: