5 תשובות
את בת 14
ולמה לשלוח הודעה במקום לדבר עם עובדים/מנהל המקום?
ולמה לשלוח הודעה במקום לדבר עם עובדים/מנהל המקום?
שואל השאלה:
לדבר בטלפון?
לדבר בטלפון?
שואל השאלה:
יש לי חברה בת 12 היא גם יכולה לעבוד איתי?
יש לי חברה בת 12 היא גם יכולה לעבוד איתי?
שואל השאלה:
איפה היא יכולה לעבוד גם
איפה היא יכולה לעבוד גם
ילדה בת 12 לא יכולה לעבוד בשום מקום אלא אם יש אמא שתסמוך עליה שתשמור על הילד שלה
באותו הנושא: